Održan sajam “Biznis baza’’ 2010

Objavio: dana 24.01.2011 | 1 komentar

7. decembar 2010. godina

U periodu od 2. do 4. decembra u organizaciji Nacionalne agencije za regionalni razvoj i Beogradskog sajma, održan je 9. međunarodni sajam preduzetništva – „Biznis baza“, koji je ove godine okupio više od 300 izlagača iz zemlje i inostranstva, kao i sve najznačajnije institucije zadužene za razvoj malih i srednjih preduzeća.

Na sajmu su se predstavila preduzeća različitih privrednih delatnosti, regionalni centri, agencije, komore, udruženja preduzetnika, državne institucije, lokalne samouprave, instituti i naučno-istraživački centri.

Moto Sajma bio je „Ključ uspeha“, a na njemu su, pored izlagača iz Srbije učestvovali i predstavnici iz Holandije, Mađarske, Italije, Indije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore i Makedonije.

Sajam je otvorio Ivica Eždenci, direktor Nacionalne agencije za regionalni razvoj i tom prilikom rekao da su mala i srednja preduzeća najteže pogođena krizom i da prolaze kroz težak period. On je takođe najavio da će se i naredne godine nastaviti sufinansiranje projekata preduzetničkih firmi, čiji je cilj da se kroz znanje i inovativnost stvori snažan i konkurentan izvozno orijentisan sektor.

Oblasna razvojna asocijacija “JUG“ je po prvi put učestvovala na sajmu „Biznis Baza“, a sajamski nastup osmišljen je kao prilika da se prikažu razvojni potencijali regiona Topličkog, Nišavskog i Pirotskog okruga.

Akcenat predstavljanja bio je na razvojnom potencijalu lokalnih samouprava u regionu Topličkog, Nišavskog i Pirotskog okruga (greenfield & brownfield lokacije, primeri dobre prakse u saradnji sa dosadašnjim investitorima, planovi za budućnost…), a ne na kompanijama koje posluju u tim lokalnim sredinama.

Kao suizlagači na štandu Oblasne razvojne asocijacije „JUG“ na Sajmu su se predstavile četiri opštine (Aleksinac, Svrljig, Pirot, Dimitrovgrad) i Grad Niš.

Tokom sajma održano je više prezentacija i sastanaka, a bilo je i prilika za ostvarivanje novih poslovnih saradnji.

Cilj ovogodišnjeg Sajma bio je podstcaj osnivanja i razvoj malih i srednjih preduzeća svih privrednih delatnosti, povećanje konkurentnosti i inovativnosti MSP, kao i razvoj opšte preduzetničke culture u Srbiji.

U periodu od 2. do 4. decembra u organizaciji Nacionalne agencije za regionalni razvoj i Beogradskog sajma, održan je 9. međunarodni sajam preduzetništva – „Biznis baza“, koji je ove godine okupio više od 300 izlagača iz zemlje i inostranstva, kao i sve najznačajnije institucije zadužene za razvoj malih i srednjih preduzeća.

Na sajmu su se predstavila preduzeća različitih privrednih delatnosti, regionalni centri, agencije, komore, udruženja preduzetnika, državne institucije, lokalne samouprave, instituti i naučno-istraživački centri.

Moto Sajma bio je „Ključ uspeha“, a na njemu su, pored izlagača iz Srbije učestvovali i predstavnici iz Holandije, Mađarske, Italije, Indije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore i Makedonije.

Sajam je otvorio Ivica Eždenci, direktor Nacionalne agencije za regionalni razvoj i tom prilikom rekao da su mala i srednja preduzeća najteže pogođena krizom i da prolaze kroz težak period. On je takođe najavio da će se i naredne godine nastaviti sufinansiranje projekata preduzetničkih firmi, čiji je cilj da se kroz znanje i inovativnost stvori snažan i konkurentan izvozno orijentisan sektor.

Oblasna razvojna asocijacija “JUG“ je po prvi put učestvovala na sajmu „Biznis Baza“, a sajamski nastup osmišljen je kao prilika da se prikažu razvojni potencijali regiona Topličkog, Nišavskog i Pirotskog okruga.

Akcenat predstavljanja bio je na razvojnom potencijalu lokalnih samouprava u regionu Topličkog, Nišavskog i Pirotskog okruga (greenfield & brownfield lokacije, primeri dobre prakse u saradnji sa dosadašnjim investitorima, planovi za budućnost…), a ne na kompanijama koje posluju u tim lokalnim sredinama.

Kao suizlagači na štandu Oblasne razvojne asocijacije „JUG“ na Sajmu su se predstavile četiri opštine (Aleksinac, Svrljig, Pirot, Dimitrovgrad) i Grad Niš.

Tokom sajma održano je više prezentacija i sastanaka, a bilo je i prilika za ostvarivanje novih poslovnih saradnji.

Cilj ovogodišnjeg Sajma bio je podstcaj osnivanja i razvoj malih i srednjih preduzeća svih privrednih delatnosti, povećanje konkurentnosti i inovativnosti MSP, kao i razvoj opšte preduzetničke culture u Srbiji.

Jedan komentar

  1. оно што сам тражио, хвала

Wordpress Themes - Wordpress Video Themes - Wordpress Travel Themes - WordPress Restaurant Themes